Kom igång

Boxnet har gjort det så enkelt som möjligt för Er att komma igång med Boxnets butiksdatasystem. Se även information om obligatorisk utrustning som krävs för att använda Boxnet. Följ nedanstående steg för att enkelt komma igång med Boxnet!


1

Ta kontakt med Boxnet

Kontakta Oss så hjälper vi Er att skräddarsy Boxnet efter Era önskemål eller följ dessa steg.


2

Välj moduler

Välj moduler Ni vill arbeta med.


3

Hårdvarukrav

Läs igenom Boxnets hårdvarukrav. Behöver Ni komplettera med något? Använd inköpslistan för att se vad som krävs. Boxnet hjälper dig gärna med dina hårdvaruval för att hitta bästa lösningen för Er butik.


4

Välj betalkortsterminal

Boxnet har stöd för beloppskopplade betalkortsterminaler från Point och Babs. Även fristående terminaler från tillverkare går att använda tillsammans med Boxnet, oavsett tillverkare.


5

Boka installationtid

Boka installationstid med Boxnet. I detta läge går vi igenom allt som ska göras, t.ex. inläsning av artikel- och produktfiler.


Behöver du mer information?

Om Ni har några frågor eller funderingar så tveka inte att kontakta vår kunniga personal. Vi svarar gärna på Era frågor och hjälper Er med att komma igång.

Till Boxnets kontaktsida